vrijdag 24 juni 2011

Wat betekenen de GGZ bezuinigingen voor u?

Woensdag kom ik in eigen provincie in actie,
samen met personeel GGZ Drenthe, cliënten belangen organisaties
en cliënten GGZ.

Ik ga dan een gedicht voordragen waarin duidelijk moet worden wat de aangekondigde bezuinigingen betekend voor onze mensen. Maar deze moet nog gemaakt worden en ik kan hulp gebruiken!!!!

De bezuinigingen treffen cliënten keihard, dus bij deze de vraag: wat gaan de bezuinigingen voor u betekenen in uw leven? Wat kunt u nu nog wel en straks niet meer en wat vind u van de aangekondigde bezuinigingen, welke emoties maken het in u los?

Mail het mij via Hyves of via ggzwmodrenthe.nieuws@gmail.com en ik houd je via mijn Hyves of mail, op de hoogte hoe het uiteindelijke gedicht er uit komt te zien!

Stuur mij wat de komende bezuinigingen in de zorg,PGB en AWBZ concreet voor u gaan betekenen als gebruiker geestelijke gezondheidszorg.

Reacties worden verwerkt in een protestgedicht dat a.s. woensdag word voorgedragen wanneer GGZ Drenthe en cliëntenorganisaties Drenthe in actie komen bij het Provinciehuis in Assen. Tevens word dat de petitie aangeboden aan Gedeputeerde staten!

Meer lezen over de acties in Drenthe: http://ggz-en-psychiatrie-nieuws.blogspot.com/

Alvast heel erg bedankt!

Vriendelijke groet van:

Anita Eggens,
Vrijwillig Ervaringsdeskundig belangen-behartiger GGZ cliënten Drenthe,
Pr medewerker Gebruikersplatvorm Initiatiefgroep GGZ WMO Drenthe,
Redactrice Cliëntenatlas Ervaringswijzer Drenthe
Twitter: @GGZWMODrenthe

Geen opmerkingen:

Een reactie posten