donderdag 23 juni 2011

Opening wandelpad GGZ Beilen

Op dinsdag 28 juni a.s. word op het terrein van GGZ Beilen het Mijmerpad geopend.
Het Mijmerpad is een wandelpad over het terrein waar je je tijdens het wandelen kunt vermaken met kunst en poëzie.

De opening start met een roofvogelshow waarna gezamenlijk de wandelroute word afgelegd door alle geïnteresseerden.

Cliënten en andere belangstellenden zijn van harte welkom!

De opening, roofvogelshow en wandeling is van

13.00-14.30 uur
Start: Plantenkas bij Oase
Terrein GGZ Beilen


Noot:
Als sollicitant van de opleiding GOED bij GGZ Drenthe in Beilen (project inzet ervaringsdeskundigen GGZ Drenthe en samenwerking Hanze Hoogeschool Groninger Opleiding ervaringsdeskundigen) was ik afgelopen donderdag wat te vroeg en las in de wachtkamer het krantje met activiteiten van GGZ Beilen.
Hier las ik over de opening en heb vervolgens contact opgenomen met GGZ voor meer info.

Vandaag belde Anita Akkerman van GGZ Drenthe mij terug hierover en ik ben als PR medewerker Gebruikersplatvorm GGZ WMO Initiatiefgroep Drenthe en Redactrice Ervaringswijze Drenthe, van harte welkom op deze middag!

Binnenkort verslag van deze middag op mijn Blogs, Twitter, Hyves en Ervaringswijzer.nl als recentie!

Anita Eggens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten