vrijdag 30 december 2011

Mijn Blogs op Ervaringswijzer deel 2

NetClienten

Blogs van Anita Eggens

1 2 3

Rommelkont vs onzekere sociale goedzak
Anita Eggens, 18 augustus 2011

Mensen die niet te dicht bij komen, zien mij denk ik, als een sociale goedzak. Maar kom je dichterbij me, zie je een onzekere goedzak die een ongelofelijke rommelkont is maar zo graag ‘gewoon’ wil worden gevonden.

Hoe ik een dysthyme stoornis ervaar
Anita Eggens, 11 augustus 2011

Dysthymie word ook dysthyme stoonis genoemd, een oude naam is chronische depressie maar klinkt héél beladen terwijl ik zelf ervaar dat ik juist niet depressief word, door juiste keuzes te maken en mezelf beperkt belasten,al is dit vaak lastig en niet altijd mogelijk en niet altijd geaccepteerd door de omgeving. Voor mij is het de enige manier.

Dysthymie en ik.
Anita Eggens, 9 augustus 2011

Gedichtje van mij dat onlangs in gedichtenbundel "Nevelslierten in het hoofd" is geplaatst.

Een voor mij niet zo vanzelfsprekende, gezellige dag, wat ik graag met jullie wil delen
Anita Eggens, 9 augustus 2011

Blog die ik zelf een jaar geleden schreef over het nemen van stappen die voor veel anderen zo vanzelfsprekend lijken en over situaties die me snel van slag kunnen maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten