vrijdag 16 maart 2012

WEGWIJZER GEZOCHT!

Wil mezelf verder ontwikkelen als ondersteuner herstel via een weg die bij me past qua mijn ambities hierin en kennis.
Ambieer geen betaalde functie,dit is van minder groot belang dan mijn eigen ontwikkeling in het realiseren van mijn ambities mensen te ondersteunen in hun herstel!

http://www.linkedin.com/profile/view?id=10912741&trk=tab_pro


Experience

Nonprofit; 1001-5000 employees; Hospital & Health Care industry

February 2012Present (2 months) Beilen, Assen, Emmen

Werker ervaringsdeskundigheid en herstel GGZ Drenthe
Na de Groninger Opleiding Ervaringsdeskundigheid Ervaringsdeskundigheid & Herstelondersteuning GGZ Drenthe, samen bouwen aan een expertise centrum en uitzendbureau De Hoecsteen voor ervaringsdeskundigen GGZ Drenthe

June 2011Present (10 months) Drenthe

In juni afgelopen jaar spontaan begonnen aan een eigen website wat een Belevingsagenda moest worden voor mensen met een beperking.
Ik kwam tot het besef dat, wilde ik hier echt iets van maken, ik dit niet alleen kan en er een project van zal moeten maken en samenwerking voor zal moeten zoeken met mensen en instanties.
Afgelopen 5 maand heb ik een cursus gedaan en is het project even bleven liggen maar ga de Belevingsagenda nu weer oppikken.
Veel tips en ervaringen gekregen van mensen en besloten dat ik voorlopig alleen aan de gang ga voor een Belevingsagenda voor mensen met ervaring in de GGZ in Emmen en omstreken, die willen deelnemen aan activiteiten in hun eigen buurt.
Met de komende bezuinigingsmaatregelen en ambulantisering in de GGZ is het wenselijk dat er een duidelijk overzicht komt van activiteiten, een plek voor mensen om ervaringen te delen en elkaars bondgenoot te kunnen zijn in het aangaan van nieuwe activiteiten en contacten. Maar, zijn de activiteiten in de buurt goed genoeg toegankelijk voor onze mensen?
Om dit allemaal te onderzoeken, zoek ik ervaringsdeskundigen/(ex)cliënten om voor dit project samen op pad te gaan!

August 2010Present (1 year 8 months)

GGZ-cliënten kiezen met wijsheid
Ervaringswijzer werkt samen met de Cliëntenbond aan het project ‘GGz-cliënten kiezen met wijsheid’.
Waarom dit project?
Bij het project ‘GGz-cliënten kiezen met wijsheid’ (2010-2012) gaat het om een webcommunity die al succesvol draait in Amsterdam. Succes smaakt naar meer en daarom gaan we het nu landelijk aanpakken!

Nonprofit; 1001-5000 employees; Hospital & Health Care industry

October 2011February 2012 (5 months) Assen, Drenthe

Van 26 okt.-15 feb. volg ik de cursus Ervaringsdeskundigheid & Herstelondersteuning bij GGZ Drenthe, gegeven door docenten van de Groninger Opleiding Ervaringsdeskundigen Hanze Hogeschool.
Samen met GGZ Drenthe, de projectleiders, de cursisten en docenten, pionieren, leren van elkaar en vorm geven aan het begrip Ervaringsdeskundigheid & Herstelondersteuning GGZ Drenthe middels scholing en praktijkopdrachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten